tisdag 30 juni 2009

Sista juni

Så är det då sista juni och oddsen för en junibebis ser inte så bra ut. Låg fortfarande rörligt igår så imorgon kväll åker vi upp till Östersund och mamma och pappa och sover där och på torsdag morgon är det dags för bedömning på spec mödravården. Därefter blir det besök där varannan dag tills det är dags så jag och Tilde blir kvar i Östersund tills mini behagar komma ut. (Lär ju inte bli frivilligt den här gången heller...)
Längtar verkligen tills det är över nu, sväller rejält om fötter, vrister och händer på dagarna och känner mig inte alltför rörlig, vilket bidrar till att jag inte orkar vara så social som jag önskar. Men snart blir det annat! Och det finns alltid en caffe latte på lut om någon är sugen;-)

1 kommentar:

Annika sa...

vi åker till bollnäs typ 15.e juli, och blir där nån vecka. vi kanske får svänga förbi på väg mot östersund (alt dagsutflykt) =) då räknar jag med att mini är hos er :-D

kram
A