onsdag 3 juni 2009




Helgen är över och med den det härliga vädret. Lördagen ägnades bland annat åt lite shopping på nyöppnade 64 kvadrat, mina inköp ser ni längst upp. Känns som jag kommer att göra av med alldeles för mycket pengar där, väldigt mycket fint precis i min smak.
Söndagen njöt vi av värmen och sedan blev jag bjuden på morsdags middag på Vålkojan, fantastiskt gott! Tilde var hos farmor och farfar och åt middag så vi njöt av middagen i lugn och ro, sista gången på ett tag.
Igår var Tilde med hennes dagis till Järvzoo. De hade tittat på bl a björnar, älgar och vargar. Lika mycket som hon såg fram mot att titta på djuren såg hon fram mot bussresan dit.
Själv hade jag en riktig ego-dag igår och började dagen med att klippa mig efter jag lämnat Tilde. Sedan hyrde jag en film och tittade på vilket jag inte kommer ihåg när jag gjorde sist, efter filmen tog jag ett långt varmt bad. Härligt!
Ikväll är det dags för grillfest på dagis, hoppas solen vill titta fram tills dess.

Inga kommentarer: