onsdag 10 juni 2009

1 vecka kvar

Ja så är det bara en vecka kvar till BF, men som det känns så är det snarare minst 3 veckor kvar innan mini tittar ut. På fredag ska jag iallafall till barnmorskan och kolla hur det står till i magen, jag tror mini ligger kvar lika högt och rörligt som tidigare. Lär nog sluta med överburenhetskontroller efter +14 dagar...
Igår trillade skattepengarna in, ingen större summa men det passar bra nu när det är dags att köpa present till Tobba som fyller år nästa vecka.
Inatt har jag äntligen sovit en hel natt (ja hel och hel, några gånger har jag förstås varit upp), skönt att slippa ligga vaken 2-3 timmar. Är inte helt lätt att passa på och sova när Tilde är på dagis, även om jag är trött så somnar jag inte.
Nu ska jag titta färdigt på Allt flyter som vi hyrde igår men jag somnade visst ifrån den...

Inga kommentarer: