söndag 28 augusti 2011

Heldag med Tilde

Igår morse hoppade jag och Tilde in i bilen och styrde norrut till Östersund för en shoppingdag. Vi började dock med att stanna i Optand hos mamma/mormor där vi hann med en liten fika och framför allt (för Tildes del) paketöppning då hon blev firad av mormor en vecka före sin 5 årsdag.

Sedan blev det shopping! Mest till Tilde men även lite till Alva. Så nu finns det hellånga tights och långärmade tröjor i lådorna igen, det mesta hade blivit 3/4 längd på.

Lunch, fika och middag hann vi med innan vi svängde in hos mormor för att släppa av henne och hämta paketen.

Trots en lång dag på stan höll sig Tilde vaken hela vägen hem och satt och underhöll mig så inte jag heller somnade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

goa Tilde. Ge henne en kram från mig.
/Maria - gamla fröken. ;)

baramittlillahem-pia sa...

Tack för att du kika in hos mig på min blogg, alltid trevligt med nya "bekantskaper", nu ska jag snoka vidare lite här hos dig :)