söndag 12 september 2010

Härlig helg!


Den här helgen har varit en riktigt bra helg. Den började redan i fredags med att vi var iväg till Ljusdal med jobbet på en riktigt bra föreläsning. Efter en lunch där åkte vi hemåt och var hemma runt halv två, lagom lång dag :)
Igår kom min syster med familj och några timmar spenderades på badhuset, ja inte för mig och Alva, vi var där en stund hon sovandes och jag tittade på när de badade innan jag promenerade hem igen.
Tobba lagade en riktigt god middag som började med snittar och sen följdes av kräftsoppa och oxfilépasta innan vi avslutade med marängswiss. Allting sköljdes ned av goda drycker och många skratt, var en riktigt trevlig kväll. Längtar redan tills nästa gång :)
Imorgon är vi lediga jag och tjejerna, är planeringsdag på dagis så det blir en riktig kortvecka, ledig både måndag och fredag, gött!

Inga kommentarer: