söndag 29 augusti 2010

Imorgon börjar allvaret!

Inskolningen har gått bra även om Alva blev lite ledsen när jag lämnade henne i fredags. I torsdags vinkade hon bara av mig när jag gick, trots det så kändes det i mammahjärtat när jag gick därifrån för första gången utan henne. Mini börjar bli stor! Imorgon är det dags på allvar med jobb för mig och långa dagar på dagis igen, men det ska nog gå bra! Vi lär nog vara trötta hela högen imorgon kväll.
Igår åkte vi till Birsta jag, Tobba och Alva. Tilde sov över hos farmor och farfar natten till igår och var hos dem hela dagen. Blev ett riktigt billigt Ikea besök, 158:- bara. Desto mer gjorde jag av med på Birsta City. Ett par skor, ett par stövlar, jeans och en top till mig faktiskt! Dessutom inhandlades det strumpor, vantar, galonisar, fleece och lite annat som behövdes till tjejerna.
När vi kom hem mumsade vi i oss kräftor jag och Tobba, gott!

Inga kommentarer: