fredag 2 juli 2010

Hektisk vecka

Så har en ovanligt hektisk vecka snart gått. Efter att ha firat midsommar tillsammans med goda vänner och god mat i ett väldigt växlande väder så tog på söndagen och drog till Birsta hela familjen. Lite smått och gott inhandlades men vi gjorde det mest som en utflykt.
I måndags åkte jag på konferens med jobbet till Domarudden. Tyvärr däckades jag av migrän från tisdag lunch till onsdag morgon men jag fick iallafall vara med litegrann. Kom hem i onsdags lagom till middagen och bytte av Tobba som åkte på jobbet då de hade öppet till 21.
Igår kom min mamma och mina mostrar på trevligt besök :-) Efter middagen var det dags för jobbet för min del.
Idag är det dock lugnare, bara ett 3 årskalas står på schemat och det är bara trevligt!
Imorgon är det Alvas stora dag, redan 1 år!

Inga kommentarer: