onsdag 3 mars 2010

Lilla Vasaloppet




Ja, jag vet, jag är urusel på att uppdatera. Får fundera på jag ska fortsätta blogga och uppdatera mycket oftare eller lägga ner.


Hur som helst så har helgen gått och den spenderade jag och tjejerna i Optand hos mamma/mormor. Tobba hade grabb/skoterhelg hemma hos oss med 7 andra grabbar så vi rymde hemifrån. Tur var väl det då Tobba blev magsjuk fredagkväll och låg resten av helgen tillsammans med en till ur gänget. Under söndagen blev ytterligare en sjuk. Skönt att de stökade undan det innan vi kom hem iallafall.


Tilde vaknade iofs halv fyra på lördag morgon och kräktes en gång, så det blev till att kliva upp och ta en dusch lite väl tidigt. Efter vi lagt oss igen började hon hosta och upp kom en massa slem, båda mina händer fylldes helt så det var troligen det som måste upp, för sedan var hon pigg igen.


Idag har Lilla Vasaloppet körts på dagis och jag och Alva var där och hejade. Det gick jättebra även om de stördes lite av en helikopter, det var betydligt mer spännande än att åka skidor en liten stund :)

Inga kommentarer: