lördag 6 februari 2010

Stadstur


Ännu en lugn vecka har gått. I onsdags eftermiddag åkte vi upp till Östersund då Tobba skulle upp genom jobbet. Jag och tjejerna åkte till syster med paket då hon fyllde år på torsdagen. Där fick vi som vanligt gott fika!
På torsdagen tog vi en kort sväng på stan och då var jag in på Hamngatan 12 och köpte ovanstående fat då jag hade kvar lite på ett presentkort där. Syns inte så bra på bilden men det är grönt och härligt vårigt! Är så sugen på att köpa deras mattallrikar, blir kanske så när vi köpt matsalsmöbler. Mindre vårigt kändes det att köpa nytt underställ till Tilde, med desto mer nödvändigt.
Efter lunch lämnade vi tjejerna hos mormor och åkte och tittade lite på möbelaffärerna i stan, får se vad det blir.
Ikväll blir det middag här hemma för svärmor som fyller 60 år så nu är det dags att ta fram dammsugaren och städa av lite.


1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, vilket fint!

jag har hittat en matta som är helt fantastisk, som jag nog kommer köpa till Noras rum. kolla här

http://www.inreda.com/images/molly-babushka.jpg

kram
A