torsdag 13 augusti 2009

Östersundsresa

Så har vi åkt till Östersund själva jag, Tilde och Alva för första gången. Det gick jättebra och när vi åkte dit somnade Alva nästan på en gång och Tilde strax före Ytterhogdal och sedan sov de hela vägen. När vi åkte hem så höll Tilde sig vaken ända till Rätan och satt och pratade nästan hela tiden.
I Östersund var jag till Eleonor och klippte av mig en hel del hår och blev betydligt mörkare. I shoppingväg blev det bara en mascara inhandlat till mig och födelsedagspresenter till Tilde och Charlie.
Igår fick vi besök hos mamma av min moster, kusin och kusinbarn och Tilde och Alva fick fina presenter, b la fick Alva en jättefin barnlampa från Cult.
Idag har jag varit på en förtitt på Blingo-kläderna innan jag ska iväg på Blingovisning ikväll, mycket fint!

Inga kommentarer: