måndag 16 mars 2009

Helgen

Torsdag kväll efter dagis åkte jag och Tilde upp till Östersund och mormor och morfar då det var planeringsdag på dagis på fredagen. Istället för jobb och dagis tillbringade vi dagen på stan tillsammans med mormor. Blev lite shopping till Tilde och så lite nytt till köket för mina presentkort på Hamngatan 12. Älskar den butiken och önskar mig presentkort där varje år, de har så mycket fint!
Lördagen åkte jag och kollade på tapeter och kakel på Fresks så nu ska jag kolla in om de har det jag hittat här i Sveg. Sedan kom syster med barn och fikade hos mormor som dagen till ära hade namnsdag. Efter middagen styrde vi kosan hemåt och väl hemma hade Tobba och svärfar spikat upp innertaket (förutom en rad som fattades då det saknades tak). Så nu börjar det likna något med både ny matta, tak och väggar.
Igår åkte vi till Ikea hela familjen och köpte bänkbelysning och lite inredning till lådorna, resten får vi ta i april när vi ska dit nästa gång. Blev även en ny bokhylla med tillhörande lådor till Tilde som jag förhoppningsvis ska skruva ihop ikväll. Kanske kan få undan lite av alla leksaker som ligger överallt...

Inga kommentarer: