måndag 9 februari 2009

Smått och gott

I helgen har jag varit utan internet i 3 dagar, eller utan och utan, mamma har också internet men jag har inte varit inne sedan i torsdags, riktigt skönt faktiskt.
Blev lite smått och gott handlat bla nya gardiner, en windfleece till mig på 50% och lite kläder åt Tilde som just nu växer ur allt i snabb takt.
På lördagen blev jag först bjuden av syster på fika på stan, rödingmacka blev det som var jättegod, och på kvällen var jag och Tilde bjuden på rensadel hos Christina, riktigt gott och till och med Tilde åt med god aptit. Kött brukar annars inte vara någon höjdare för henne.
Idag kör Tobba igång med att riva köket så nu blir det till att leva i kaos ett tag men slutresultat blir nog bra.
Grattis till svärmor som fyller år idag och även till Edvin som blir 2 år och Millie som blir 2 månader idag!

2 kommentarer:

Mathilda Blomdahl sa...

Och Charlie som blir 2,5 år;=)

Brunkullan sa...

Självklart grattis till Charlie också! Jag som tyckte jag kom ihåg många... får skylla på gravidhjärna