måndag 12 januari 2009

Helgen

Shoppingen gick bra, iallafall för min del. Hittade 2 par byxor, ett linne, en tröja och en kofta till mig själv. Däremot blev det sämre för Tildes del som är i stort behov av byxor då alla helt plötsligt blivit för korta men ett par blev det iallafall. Hoppas det kommer in lite nytt snart i butikerna.
Kalaset gick också bra, väldigt gott fika! Tillsammans med trevligt sällskap blev det toppen!
Lördag kväll var vi på Athena och åt middag jag, Tobba, Tomas och Sara. Blev Kanapée till förrätt och Oxfilémedaljonger till varmrätt, mums! På söndag blev det lunch på Victoria med Tilde, mamma, pappa och mina mostrar. Fylld kycklingfilé blev det för mig vilket också var väldigt gott.
Så sammanfattningsvis blev helgen väldigt bra med shopping och väldigt mycket gott att äta!

Inga kommentarer: