torsdag 18 september 2008

Shoppingsugen!

Imorgon är det min lediga fredag, skönt! Är väldigt sugen på att åka och shoppa någonstans, helst Birsta och inte blev jag mindre sugen när Tobba sa att jag och Tilde kunde väl åka någonstans imorgon. Vad han inte tänkte på är att min bil inte är den startsäkraste...

Häromdagen fick jag ringa efter honom när jag och Tilde handlat på ICA, men såklart så startade den alldeles innan han kom. (Efter ca 25 försök) I förrgår höll vi inte på att få igång den när vi skulle hem från dagis, Tilde tyckte vi skulle ringa pappa. Men då hoppade den igång!
Nu tycker Tilde att vi ska ringa pappa varje gång vi ska åka ta bilen och när den faktiskt hoppar igång på första eller andra försöket utbrister hon glatt: Den starta!

Så min shoppingrunda får nog bli på Sveg, en snabb runda med andra ord!

1 kommentar:

Mathilda Blomdahl sa...

Eller skalets skidshop kanske??